hyvällä sydämellä -hanke

HUOMIO! Tällä hetkellä korttien saatavuudessa on korttien aktivioinnista johtuen häiriöitä, joten kortteja ei ole toistaiseksi saatavilla!
Informoimme, kun kortteja jälleen on saatavilla!

Seurakuntamme on mukana Suomen Helluntaikirkon Hyvällä sydämellä -hankkeessa! Hankkeen tavoitteena on kohdata sekä auttaa vähävaraisia, työttömiä ja heidän perheitään - apua tarjotaan jakamalla 40€ arvoisia maksukortteja, jotka käyvät päivittäistavarakauppoihin. Lisäksi avuntarvitsijaa ohjataan/avustetaan muiden apujen ja palvelujen piiriin, mikäli siihen on tarvetta.

Olemme aloittaneet maksukorttien jakelun tiistaina 31.10.2023, ja kortteja jaetaan siis jatkossa tiistaisin seurakunnallamme (Keskustie 23, Miehikkälä). Kortin saamiseksi on varattava aika etukäteen - ajan voit varata ottamalla yhteyttä seurakuntamme puhelinnumeroon (044 237 1039). Lisää tietoa hankkeesta sekä maksukorteista saat myös soittamalla numeroomme! Otathan rohkeasti yhteyttä!